The Paper Lid Company

Takeaway-kuppien kannen uusi sukupolvi.

Pelkästään Suomessa kulutamme vuosittain 350–400 miljoonaa takeaway-kahvikuppia ja 150 miljoonaa kantta. Ja useimmat meistä eivät ajattele kahdesti seurauksia ympäristölle, kun tartumme uuteen muovikanteen ja ponnistelemme painaaksemme sen paikalleen. 

Hyvästi muovi, hei pahvi!

Paper Lid Company käyttää kevyttä dispersiosulkupäällysteistä kartonkia luoden kannen, joka sopii tiukasti kuppiin korviin kuultavalla napsautuksella. Hyvän käyttökokemuksen lisäksi kansi tarjoaa myös erinomaisen toiminnallisen suorituskyvyn.

Kotisivut yritykselle yritysilme tuotekuvaukset
discover drinking cup lid whole new way

LÄHTÖKOHDAT

Paper Lid Company tarvitsi innovaatiota mukailevan ilmeen, verkkosivut sekä tuotekuvaukset kansainvälisille markkinoille.

TAVOITTEET

Luoda ilme joka viestii kiertotaloutta, laatua ja innovaatioita. Ilmeen tulisi olla uskottava niin Suomessa kuin Ulkomailla, sen tulisi kertoa yrityksen arvoja ja toimia myös yksittäisenä elementtinä niin sisäisessä kuin ulkoisessakin viestinnässä. Verkkosivujen tulisi tukea uutta ilmettä. Alustaksi valikoitui WordPress 

MITÄ TEHTIIN

Suunnittelemme Paper lid Companylle vahvan ja tunnistettavan logon vahvistamaan yrityksen brändiä. Kuvasimme houkuttelevat tuotekuvat sekä toteutimme kotisivut yritykselle.

LOPPUTULOS

Ilme joko erottuu edukseen, funktionaaliset verkkosivut myynnin tueksi. 

Kotisivut yritykselle WordPress-verkkosivut

Discover drinking cup lid whole new way!